/images/video.png

Al je accounts in één overzicht

Het landschap van klantcontact kan een chaos zijn. Continu switchen van je Facebook Messenger inbox, naar je e-mail inbox, naar je Twitter berichten. Wij scheppen orde in deze chaos. 

Met Watermelon Messenger integreer je al je klantenservice kanalen zodat je één overzicht hebt waar al je communicatie plaatsvindt. Op dit moment ondersteunen wij: Facebook MessengerMail en Telegram. In juni 2017 komt hier Webchat bij, gevolgd door Twitter, Instagram, Skype, Line en WeChat.

Kanalen2-watermelon-messenger

 

Probeer Watermelon.  Download Whitepaper

Voordelen

Alle contactinformatie op één plek

Hang tags aan de gesprekken met klanten of archiveer het gesprek zodat je het later altijd terug kunt vinden.

Ook is het mogelijk om notities bij een klant te schrijven. Daarin zet je bijvoorbeeld de belangrijkste punten van het gesprek, voor jezelf of voor je collega op een rijtje.

Meet je hele berichtenstroom

Met de algemene statistieken kan je van de hele organisatie meten hoeveel berichten er verzonden en ontvangen worden. Daarnaast is het mogelijk om de meest besproken onderwerpen in te zien. 

Naast de algemene statistieken kan je ook per medewerker inzien hoeveel berichten je collega heeft beantwoord, wat de gemiddelde reactiesnelheid was en de totale gespreksduur

Voordelen
Voordelen

Mis geen enkel bericht

Overal waar je bent kan je notificaties ontvangen. Wij zorgen ervoor dat je nooit meer iets mist. Je krijgt een melding via het systeem, via onze mobiele app maar je kunt ook instellen dat je een e-mail wilt ontvangen. We zijn van alle markten thuis. 

Snelle communicatie met collega’s 

Soms is het lastig om een klant te beantwoorden omdat je je collega nog wat wilt vragen over het vorige gesprek dat er gevoerd is. Wij introduceren in juni 2017 de interne chat waardoor het mogelijk is om samen met je collega’s te communiceren via Watermelon Messenger. 

 

Voordelen
Voordelen

Automatiseer je klantenservice (zomer ’17)

Vanaf de zomer van 2017 zal het ook mogelijk worden om je klantenservice voor een groot deel te automatiseren. Je kunt gemakkelijk een chatbot configureren in ons systeem om zo je klanten sneller te woord te staan. 

We zijn hard bezig met de ontwikkeling. Wil jij de eerste zijn die gebruik gaat maken van onze unieke chatbot technologie? Lees er meer over op onze chatbots for business pagina en schrijf je in voor een update!

Lees meer

Integreer je eigen programma (augustus ’17)

Zie je door alle software programma’s het bos ook niet meer? Dat begrijpen wij maar al te goed. Daarom zullen wij het vanaf augustus mogelijk maken om je eigen software te integreren in Watermelon Messenger.

Wij zetten voor jou een stukje software open waardoor het mogelijk is om op Watermelon Messenger aan te sluiten. Zo bepaal je zelf welke informatie je in Watermelon inzichtelijk wilt maken – of andersom!

Voordelen

Start gratis met Watermelon!

3-minuten inrichten, probeer Watermelon Messenger tot wel 2 gebruikers gratis zo lang je wilt. Geen betaalgegevens nodig.