Al je accounts in één overzicht

Het landschap van klantcontact kan een chaos zijn. Continu switchen van je Facebook Messenger inbox, naar je e-mail inbox, naar je Twitter berichten. Wij scheppen orde in deze chaos. 

Met Watermelon Messenger integreer je al je klantenservice kanalen zodat je één overzicht hebt waar al je communicatie plaatsvindt. Op dit moment ondersteunen wij: Facebook MessengerMail en Telegram. In juni 2017 komt hier Webchat bij, gevolgd door Twitter, Instagram, Skype, Line en WeChat.

Kanalen2-watermelon-messenger

 

Probeer Watermelon Download Whitepaper

Vul je gegevens in:

Kies Pakket

Kies aantal gebruikers

Betaalmethode

Automatiseer je klantenservice 

Vanaf augustus 2017 zal het mogelijk worden om je klantenservice voor een groot deel te automatiseren. Kies een chatbot die bij jouw bedrijf past. We hebben een chatbot die suggesties doet een chatbot die alle vragen kan beantwoorden.

Wil jij in augustus eerste zijn die gebruik gaat maken van onze chatbot technologie? Lees er meer over op onze chatbots for business pagina en schrijf je in om een melding te ontvangen als het zover is!

Lees meer

Deze bedrijven gingen je voor:

SPF BeheerRandstadTimingAlphabet Private LeaseUWVSOA Aids Nederland

Maak een gratis account aan

Vul je gegevens in en wij doen de rest!