Prijzen

Flexibel starten betekent flexibel betalen

Onze pakketten

Altijd gratis

€0
tot 2 gebruikers Maak account aan

Moestuin

€15
per maand per gebruiker Maak account aan

Kas

€30
per maand per gebruiker Maak account aan
Onze pakketten

Altijd gratis

€0
tot 2 gebruikers Maak account aan

Moestuin

€15
per maand per gebruiker Maak account aan

Kas

€30
per maand per gebruiker Maak account aan
Ongelimiteerd gebruikers Maximaal 2
AI Technologie Onze software bezit kunstmatige intelligente technologie en is daardoor zelflerend.
Alle kanalen in één overzicht
Suggestiebot Een geautomatiseerd script dat je helpt met het beantwoorden van vragen door het geven van suggesties.
Chatbot Leer je chatbot al je klantenservice vragen en zorg er voor dat deze autonoom met je klanten in gesprek gaat.
Channels Onder channels verstaan wij elk email adres, Facebook messenger account of Livechat website
Aantal channels Op dit moment bieden wij de mogelijkheid om Facebook Messenger, e-mail, Telegram en Livechat te koppelen aan Watermelon Messenger 1 10 25
Channel API Koppel je eigen kanaal zoals je app aan Watermelon Messenger
Intern communicatie channel
Coming soon
Gesprekken & archief
Ongelimiteerd gesprekken
Archief Gesprekken per maand Maximaal 1000 gesprekken Maximaal 20.000 gesprekken Ongelimiteerd aantal gesprekken
Support & onboarding
Service via alle kanalen Wij zijn bereikbaar via Facebook Messenger, e-mail, Livechat, Twitter, Telegram, WhatsApp en telefoon.
Service uren Doordeweeks tussen 09:00 en 18:00 Doordeweeks tussen 09:00 en 18:00 Doordeweeks & in het weekend tussen 08:00 en 22:00
Reactiesnelheid Zo snel mogelijk Maximaal 4 uur Maximaal 2 uur
Service level agreement 99,95% uptime
Customer succes manager
Trainingen en onboarding + €500 + €250
Functies
Het doorschakelen van gesprekken naar een andere collega
Toegang tot het Watermelon CRM
Coming soon
Mobiele & desktop apps Verwacht Q1 2018
Gespreksoverzicht
Custom integraties Integreer je eigen software op welke manier dan ook
Tags
Coming soon
Notities
Coming soon
Statistieken
Coming soon
Organisatie breed Organisatie breed & per medewerker
Out of office
Coming soon
Multi company switch
Coming soon
Broadcast functie
Coming soon
Uitgebreide veiligheid en privacy verklaringen Beschikbaar

Coming soon

We zijn hard aan het werk om ons Enterprise pakket te ontwikkelen. Heb je andere vragen? Ga naar onze F.A.Q.

Veelgestelde vragen

 Betaal ik per gebruiker of een eenmalig bedrag?

Je betaalt per gebruiker per maand. Je kunt gemakkelijke elke maand aangeven hoeveel gebruikers je nodig gaat hebben. Flexibiliteit staat bij ons hoog in het vaandel. 

 

Wat betekent een gebruiker?

Een gebruiker is een medewerker die ingelogd kan zijn, eigen analytics heeft en een eigen archief. Zo kan je gemakkelijk bijhouden wie welk bericht beantwoordt. Daarnaast kunnen alle gebruikers tegelijkertijd ingelogd zijn. 

 

Hoe kan ik betalen?

Voor het ‘Altijd Gratis’ pakket hoef je niet te betalen, voor de andere pakketten kan je via Creditcard, automatisch incasso, iDeal en bankoverschrijving betalen. 

 

Zijn er nog kortingen beschikbaar?

Ja, je krijgt al snel 15% korting door een pakket voor 12 maanden af te sluiten. 

Zijn een nog extra (verborgen) kosten?

Nee, we zijn zo transparant als het maar zijn kan. Je betaalt voor specifieke pakketten en krijgt daarvoor terug wat we beloven. De chatbot functionaliteit kan je wel tegen extra kosten aanschaffen. 

 

Bieden jullie gedetacheerde klantenservice mensen?

Nee, we bieden alleen de software die je kunt gebruiken om je klantenservice te optimaliseren. Als je extra hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder met het vinden van een partij die dit wel aanbiedt. 

 

Wat is jullie geld terug beleid?

Wij hanteren hetzelfde beleid voor al onze klanten. Klik hier om ons geld terug beleid te lezen. Zoals je zult zien zijn wij hier erg transparant over. 

 

Kan ik Watermelon voor altijd blijven gebruiken?

Ja, wij blijven onze software ten alle tijde ontwikkelen zodat je ervaring met Watermelon elke dag een stukje beter wordt.

Vrienden van Watermelon

WMelonLoveTweet
WatermelonLove @WMelonLoveTweet
RT @theoreichgelt: Bijzondere doorstart: Watermelon doorontwikkeld als messenger dashboard https://t.co/NKOXMRW3gx
WMelonLoveTweet
WatermelonLove @WMelonLoveTweet
RT @beepRoger: Wij zijn troste Rogerz! Gisteren hebben wij de bètaversie gelanceerd van Watermelon Messenger! Nieuwsgierig? Aanmelden kan!…

Bekijk alle tweets van Watermelon

FEATURED KLANT:

Randstad gebruikt chatbots via Facebook Messenger om mensen sneller aan een baan te helpen.

Een selectie van onze klanten

SPF BeheerRandstadTimingAlphabet Private LeaseUWVSOA Aids Nederland

Een gratis account

Veel bedrijven moeten een intern traject volgen voordat ze een besluit kunnen nemen over het aanschaffen van nieuwe software.

Wij begrijpen dat als geen ander en bieden je daarom de mogelijkheid om een gratis account aan te maken. Je kunt dan tot 2 gebruikers en 1 social messaging account gratis aan de slag. Uiteraard zit je nergens aan vast en kan je er altijd weer mee stoppen. 

Ben je overtuigd en wil je ons systeem met meer dan 2 collega’s of met meerdere accounts gebruiken? Stap dan over naar ons Moestuin of Kas pakket. 

Account aanmaken

Prijzen
Prijzen

Heb je vragen? Stel ze aan ons klantenservice team

Als gebruiker van Watermelon Messenger is het hartstikke logisch dat je vragen hebt over ons systeem. Daarom staan wij elke dag voor je klaar om je zo goed mogelijk te helpen. Ook voegen we dagelijks nieuwe antwoorden toe aan onze veelgestelde vragen.

We zijn vijf dagen per week beschikbaar van 9 tot 6. In de toekomst willen we onze klantenservice tijden opschroeven naar 24 uur per dag en 7 dagen per week!

Start gratis met Watermelon!

3-minuten inrichten, probeer Watermelon tot wel 2 gebruikers gratis zo lang je wilt. Geen betaalgegevens nodig.