Al je accounts in één overzicht

Het landschap van klantcontact kan een chaos zijn. Continu switchen van je Facebook Messenger inbox, naar je e-mail inbox, naar je Twitter berichten. Wij scheppen orde in deze chaos. 

Met Watermelon Messenger integreer je al je klantenservice kanalen zodat je één overzicht hebt waar al je communicatie plaatsvindt. Zo ontvang je je Facebook MessengerMail, Livechat en Telegram in één overzicht.

Kanalen2-watermelon-messenger

 

Probeer Watermelon.  Download Whitepaper

Voordelen

Alle contactinformatie op één plek

Hang tags aan de gesprekken met klanten of archiveer het gesprek zodat je het later altijd terug kunt vinden.

Ook is het mogelijk om notities bij een klant te schrijven. Daarin zet je bijvoorbeeld de belangrijkste punten van het gesprek, voor jezelf of voor je collega op een rijtje.

Zo kan je eenvoudig gesprekken doorschakelen naar collega’s wanneer je het antwoord niet weet of je de volgende dag afwezig bent. 

Meet je hele berichtenstroom

Met de algemene statistieken kan je van de hele organisatie meten hoeveel berichten er verzonden en ontvangen worden. Daarnaast is het mogelijk om de meest besproken onderwerpen in te zien. 

Naast de algemene statistieken kan je ook per medewerker inzien hoeveel berichten je collega heeft beantwoord, wat de gemiddelde reactiesnelheid was en de totale gespreksduur

Voordelen
Voordelen

Al je gesprekken in één overzicht 

Zie alle gesprekken van alle medewerkers in het gespreksoverzicht. Zo zie je als beheerder eenvoudig wie welke gesprekken heeft opgepakt en welke gesprekken nog openstaan door bijvoorbeeld een zieke medewerker. Schakel openstaande gesprekken door naar een andere collega, zodat geen enkele vraag onbeantwoord blijft. 

 

Mis geen enkel bericht

Overal waar je bent kan je notificaties ontvangen. Wij zorgen ervoor dat je nooit meer iets mist. Je krijgt een melding via het systeem, via onze mobiele app maar je kunt ook instellen dat je een e-mail wilt ontvangen.

Voordelen
Voordelen

Manage je contacten

Alle klanten die contact met jou opnemen komen terecht in jouw contacten overzicht. Alle gegevens van de klant die je hebt verzameld, zoals e-mail, tags en notities, worden hier weergeven. Zo kan Watermelon ook als CRM dienen om je klanten efficiënt te managen die contact met jou hebben opgenomen.  

Integreer je eigen app (september ’17)

Zie je door alle klantenservice channels het bos ook niet meer? Dat begrijpen wij maar al te goed. Daarom zullen wij het vanaf oktober mogelijk maken om je eigen app of software te integreren in Watermelon Messenger.

Wij zetten voor jou een stukje software open waardoor het mogelijk is om op Watermelon Messenger aan te sluiten. Zo bepaal je zelf welk kanaal je ook binnen wilt laten komen in Watermelon Messenger!

Voordelen

Watermelon Messenger inzetten heeft talloze voordelen!

Maak een gratis account aan en maak gebruik van de volgende voordelen:

  • rocket

    Snel in gebruik

    In 3 minuten heb je Watermelon Messenger al in gebruik en kun je kanalen gaan koppelen.

  • rocket

    Tijdsbesparing

    Je hebt al je klantvragen in één duidelijk overzicht, waardoor je niet meer hoeft te schakelen tussen verschillende kanalen.

  • rocket

    Beantwoord alle vragen

    Mis geen enkel gesprek door de notificaties die Watermelon Messenger stuurt en het duidelijke gespreksoverzicht.

  • rocket

    Werk prettig samen met collega's

    Werk fijn samen met je collega's door notities toe te voegen aan gesprekken voordat je ze doorschakelt.

  • rocket

    Contactinformatie gelijk beschikbaar

    Gebruik Watermelon als je CRM en met één druk op de knop heb je alle verzamelde informatie tot je beschikking.

  • rocket

    Continue optimalisering

    Krijg inzicht in je eigen statistieken en verbeter je klantenservice continu.

Start gratis met Watermelon!

3-minuten inrichten, probeer Watermelon Messenger tot wel 2 gebruikers gratis zo lang je wilt. Geen betaalgegevens nodig.