Klantenservice automatiseren

Je klantenservice automatiseren

Wil je graag je klantenservice automatiseren? Wij hebben een slimme en zelflerende chatbot ontwikkeld die onderdeel is van onze geautomatiseerde klantenservice software. In Watermelon Messenger kun je verschillende channels zoals Mail, Facebook, Telegram en Livechat toevoegen, zodat alle inkomende berichten in één dashboard te beheren zijn. Door daar een chatbot aan toe te voegen bespaar jij tijd en geld!

AI klantenservice

Een chatbot valt onder het domein Artificial Intelligence (AI). Dit houdt in dat de chatbot een softwareprogramma is dat een kunstmatige intelligentie bezit. Zo leert de chatbot binnen je AI klantenservice bijvoorbeeld van gemaakte fouten. Wat belangrijk is om te weten, is dat het door die kunstmatige intelligentie een zeer interessante vorm van geautomatiseerde klantenservice is. Onze chatbot kan tot wel 85% van je klantenservice automatiseren. Dit zorgt voor een flinke tijdsbesparing, waardoor de focus op persoonlijke service kan worden gelegd! 

Klantenservice automatiseren
Klantenservice automatiseren

Klantenservice vragen automatiseren

Je chatbot maak je gereed door de FAQ’s en bijbehorende antwoorden in te voeren. Vervolgens kun je dit uitbouwen door reacties en opmerkingen in te voegen. Uiteindelijk zal het voor de klant niet meer voelen alsof de gesprekspartner een robot is. Het kost dus wat tijd voordat alle informatie is toegevoegd aan de chatbot, maar dit verdien je later zeker terug! De chatbot is 24 uur per dag beschikbaar en praat met meerdere klanten tegelijk. Doordat je alle informatie zelf in kunt vullen, kan je de chatbot volledig personaliseren zodat hij/zij echt bij je organisatie past!

 Gratis account aanmaken

Deze bedrijven gingen je voor

RandstadHelprStudy BuddyAlphabet Private LeaseTiming

Start gratis met Watermelon!

3-minuten inrichten, probeer Watermelon Messenger tot wel 2 gebruikers gratis zo lang je wil. Geen betaalgegevens nodig.

Vragen over het automatiseren van je klantenservice?

Heb jij vragen over het automatiseren van je klantenservice? Of weet jij nog niet goed wat een chatbot voor jouw bedrijf kan betekenen? Wij helpen je graag verder. Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Jouw naam

Jouw e-mail

Jouw bericht