Geld terug beleid

Gratis account

Na het aanmaken van een gratis account kan je gebruik maken van Watermelon met 1 account en tot 2 collega’s. Dit account is geldig zolang je geen extra features aanschaft. Hierdoor is het mogelijk om Watermelon te testen in je eigen bedrijfsomgeving en kan je ons product helemaal uitpluizen voordat je overgaat op een betaald account. Voor het gratis account hoef je geen betaalgegevens in te voeren. 

 

Betaald account

Als je eenmaal besloten hebt om een betaald account aan te schaffen, dien je aan te geven van welk pakket je gebruik wil maken, met hoeveel medewerkers je gebruik wil maken van Watermelon en of je maandelijks/jaarlijks wil betalen. We zullen je eerste factuur sturen nadat je akkoord bent gegaan met al je gegevens en je hebt – indien je dan nog niet betaald hebt – 14 dagen om de factuur te betalen. Ondertussen kan je gewoon gebruik maken van Watermelon Messenger. Dit beleid geldt exact hetzelfde voor al onze klanten. Wij bieden geen geld terug op betalingen die al bezig zijn en je bent zelf verantwoordelijk voor alle betalingen binnen je betaalde account. 

 

Watermelon Messenger stopzetten

Je kunt je betaalde account op elk moment stopzetten onder de ‘betaalgegevens tab’. Na het stopzetten van je account zal de toegang tot het systeem direct ontzegd worden. Voorgaande betalingen zullen verloren gaan en zullen we niet uitkeren. 

Voor meer informatie over onze service verwijzen we je graag naar ons Privacybeleid en de Algemene Voorwaarden.

Als je andere vragen hebt, neem dan contact met ons op.