Chatbot integratie

Het automatiseren van je klantenservice

Een chatbot is een computerprogramma dat een gesprek voert via geluid of tekst. De bot simuleert hoe een mens zou reageren als gesprekspartner, vaak met als doel klantenservice, informatieverstrekking of verkoop van spullen. De bot gebruikt een taalverwerkingssysteem en herkent zo de woorden. Het begrijpt wat de klant wil vragen, eten of kopen.

In de toekomst kun je  gemakkelijk een chatbot configureren in ons systeem om zo je klanten sneller te woord te staan. 

Deze technologie is nog in ontwikkeling. Wil jij de eerste zijn die gebruik kan maken van onze chatbot integratie? Meld je dan hier aan. 

 

Chatbot integratie
Chatbot integratie

Lekker innovatief 

Bots die werken met kunstmatige intelligentie kunnen de belangrijke woorden uit zinnen halen. Hij begrijpt niet alleen commando’s maar ook zinnen als “Ik wil graag roti bestellen” en wordt continu slimmer. De kunstmatig intelligente bot leert van de gesprekken die hij voert. 

Doordat de bots zelflerend zijn, verbeteren ze zich continu. Typefouten worden eruit gehaald en wanneer een vraag niet gelijk begrepen wordt is er een grote kans dat dat een tweede keer wel het geval is.

Een chatbot, superhandig! 

In Q3 2017 is het mogelijk om een chatbot te integreren.

  • rocket

    Geen wachtrijen

    Een chatbot kan een oneindig aantal vragen tegelijk beantwoorden.

  • rocket

    Oneindig beschikbaar

    Ook ’s nachts en in het weekend kunnen ze vragen beantwoorden.

  • rocket

    Snelle responstijd

    Een chatbot laat van alle communicatiemiddelen de snelste responstijd zien.

  • rocket

    De chatbot wordt steeds slimmer

    De kunstmatig intelligente bot leert van de gesprekken die hij voert.

  • rocket

    Chatbots werken altijd

    Dus ook bij beperkte internettoegang.

  • rocket

    Geldbesparing

    Er is veel tijd en daarmee geld, te winnen.

Maak een gratis account aan

Vul je e-mailadres in, geef je voorkeuren aan en wij regelen de rest. 

Probeer gratis