Al je klantenservice kanalen in één overzicht

Al je klantenservice kanalen in één overzicht

Tegenwoordig worden er talloze klantenservice kanalen gebruikt. Voorbeelden van deze kanalen zijn Facebook Messenger, Telgram en e-mail. Er bestaat een grote kans dat jij één van deze kanalen, of wellicht alle klanten, al inzet. Voor je klanten is het fijn dat zij zelf kunnen bepalen hoe zij met jou contact opnemen. Voor bedrijven is het vaak minder prettig, meerdere klantenservice kanalen kunnen zorgen voor een chaotische klantenservice. Deze chaos kan vervelende gevolgen hebben. Denk aan klanten die naar je concurrent gaan omdat ze daar wel snel een reactie krijgen, of klanten die ontevreden worden en hun mening gaan delen op het complete internet. Dit wil je natuurlijk voorkomen! 

Klantenservice kanalen in één overzicht met Watermelon Messenger

Gelukkig is een chaotische klantenservice te voorkomen. Meerdere klantenservice kanalen hoeft niet nadelig te zijn voor een bedrijf. Integendeel, het kan juist een groot pluspunt zijn wanneer jij je klantenservice goed inricht. Met Watermelon Messenger hoef jij je hier geen zorgen over te maken. Je koppelt alle klantenservice kanalen die jij gebruikt in één overzicht. Zo kan je vanuit één plaats reageren op alle inkomende berichten. Chaos is met Watermelon Messenger verleden tijd!

Met Watermelon Messenger ben je niet meer gebonden aan één device of een offline softwarepakket. Je kunt Watermelon Messenger gebruiken vanaf het device van jouw keuze. Dit kan een tablet, computer of een smartphone zijn. Op deze manier kan je overal en altijd de berichten van je klanten beantwoorden! Daarnaast kun je notificaties inschakelen zodat je altijd op de hoogte wordt gesteld als er een nieuw inkomend bericht is. Het is hierdoor niet meer nodig om continu je klantenservice kanalen te bekijken of je nog nieuwe berichten hebt gekregen. 

Al je klantenservice kanalen in één overzicht

Start gratis met Watermelon Messenger!

3-minuten inrichten, probeer Watermelon Messenger tot wel 2 gebruikers gratis zo lang je wil. Geen betaalgegevens nodig.

Deze bedrijven gingen je voor

RandstadHelprStudy BuddyAlphabet Private LeaseTiming

Vragen over het combineren van je klantenservice kanalen?

Heb jij vragen over het combineren van al je klantenservice kanalen in één overzicht? Of wil je meer weten over Watermelon Messenger? Neem dan gerust contact met ons op, wij beantwoorden je vragen zo snel mogelijk!

Jouw naam

Jouw e-mail

Jouw bericht